Μετρητής

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 17, 2008

Κρατική ραδιοφωνία-τηλεόραση

Σχόλιο του Μάκη Μίχου


Είναι κάποια χρόνια τώρα που τα έχω βάλει με το κρατικό ραδιόφωνο και κυρίως με το δεύτερο πρόγραμμα. Εραστής του ραδιοφώνου ήμουν πάντα κι ο σταθμός αυτός, με τις μουσικές του, κάλυπτε τις ανάγκες μου.

Εδώ και κάποια χρόνια άρχισα να εκνευρίζομαι με τη σωρεία διαφημίσεων που μπήκαν ένθετα μέσα στις μουσικές του. Πολύ περισσότερο εκνευρίζομαι όταν ακούω εκείνες τις άθλιες διαφημίσεις των JUMBO.

Έκανα πάμπολλες επεμβάσεις στη διεύθυνση του σταθμού κι έπαιρνα τη στερεότυπη και κοφτή απάντηση πως «είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε διαφημίσεις».

Ξέρω πως εμείς, ο λαός, είμαστε οι ιδιοκτήτες αυτού του κρατικού ραδιοφώνου, μιας κι εμείς χρυσοπληρώνουμε τις υπηρεσίες του. Ας το ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση και μετά ας παίξει όσες διαφημίσεις θέλει. Ας ακολουθήσει τα βήματα που ακολουθούν όλα τα ιδιωτικά ραδιόφωνα κι ας βγάλει τους παχυλούς μισθούς των υπαλλήλων του με δικά του έσοδα. Τουλάχιστο δε θα πληρώνει ο λαός την αποβλάκωσή του. Θα τρέφεται με τη «σπάνια» τροφή που του προσφέρουν οι ιδιώτες νταβατζήδες της ενημέρωσης.


Υ.Γ.

Οργίστηκα προχτές, όταν άκουσα το διευθυντή της ΕΡΤ να κατακεραυνώνει τους νέους που εισέβαλαν στο δελτίο ειδήσεων. Δεν επαναλαμβάνω τις ανερμάτιστες δηλώσεις του, επειδή δε θέλω να κορδωθεί περισσότερο.

Ένα πράγμα μόνο μου έκανε εντύπωση. Το κρατικό μέσο ενημέρωσης δεν επέτρεψε τη μετάδοση αυτής της εικόνας, όπως ήταν υποχρεωμένο.

Δημόσιοι αγύρτες έχετε καταντήσει, κύριοι της ΕΡΤ και πάτε να ξεπεράσετε τα ξόανα της ιδιωτικής ραδιοτηλεόρασης.

Δεν επαναλαμβάνω την κίνηση της Μελίνας πριν από τριάντα σχεδόν χρόνια. Δεν είμαι πολιτικάντης.

Ένας απλός πολίτης είμαι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2BYny9l20wc