Μετρητής

Δευτέρα, Νοεμβρίου 23, 2009

Εμπρός, οικολόγοι για νέες πυραμίδες…


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ.. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ...ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ!!!

Αφού κατέκτησαν τους τομείς των τροφίμων, του πρετ α πορτέ και των καλλυντικών, τα βιολογικά προϊόντα κάνουν πλέον την είσοδό τους και στο... σεξ. Μετά τα οικολογικά sex toys, έφτασαν και τα «πράσινα» προφυλακτικά.
Πρόκειται άραγε για τέχνασμα του μάρκετινγκ ή για πραγματική οικολογική ανησυχία; Δύσκολο να πει κανείς, αφού οι κατασκευαστές των προφυλακτικών δεν αποκαλύπτουν τη σύνθεση των υλικών τους. Η ιστορία του βιολογικού προφυλακτικού άρχισε πριν από μερικά χρόνια στη Σουηδία με την RFSU, μια Ένωση για τη σεξουαλική εκπαίδευση. Ήταν ο πρώτος φορέας που ασχολήθηκε με την παραγωγή «φυσικών» προφυλακτικών- τα Νam Νam (με φράουλα), τα Βirds΄n΄Βees (χρώματος πράσινου), τα Μamba. Μπορεί κανείς να τα βρει στο Ίντερνετ αλλά και σε φαρμακεία.

Ποια είναι όμως η διαφορά των «πράσινων» προφυλακτικών της RFSU από τα κλασικά προφυλακτικά; Η μάρκα υπόσχεται ότι τα προφυλακτικά της είναι από αγνό φυτικό λατέξ, κάτι που, ειρήσθω εν παρόδω, ισχύει για όλα τα προφυλακτικά, εκτός από εκείνα από πλαστικό (πολυουρεθάνη), τα οποία απευθύνονται σε όσους είναι αλλεργικοί στο λατέξ. Αντίθετα όμως από τα παραδοσιακά, η επεξεργασία των οποίων γίνεται με χημικά προϊόντα, τα προφυλακτικά της RFSU δεν περιέχουν παρά φυσικές πρόσθετες ουσίες. Δηλαδή η εταιρεία χρησιμοποιεί φυσικά λιπαντικά και συντηρητικά; Αν υπάρχουν, δεν διευκρινίζει ποια.

Εκτός από τα «πράσινα», υπάρχουν πλέον και τα «ηθικά» προφυλακτικά, τα οποία διαφημίζονται ως προϊόντα «ηθικού εμπορίου». Η βρετανική μάρκα French Letter έχει λανσάρει από πέρυσι προφυλακτικά κατασκευασμένα στη Γερμανία, η πρώτη ύλη των οποίων προέρχεται από παραγωγούς καουτσούκ της Νότιας Ασίας που συμμετέχουν στη συμφωνία Fair Deal Τrading, η οποία τους εξασφαλίζει αξιοπρεπείς τιμές για το προϊόν τους. Επίσης η French Letter συσκευάζει «με το χέρι» τα προϊόντα της όχι στο συνηθισμένο τετράγωνο κουτάκι, αλλά σε μικρά σακουλάκια με ζωηρά χρώματα που θα μπορούσαν κάλλιστα να περιέχουν τσάι. Με τη συσκευασία αυτή στοχεύει στις γυναίκες, επειδή «αντιλαμβανόμαστε πως συχνά οι γυναίκες είναι αυτές που τα αγοράζουν», λέει στη «Λιμπερασιόν» ο Μάρτιν Μπάκλεϊ, διευθυντής της εταιρείας.

Εμπρός, Βολιώτες οικολόγοι.

Λαμπρό πεδίο μάσας ανοίγεται μπρος σας…