ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙA ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ. ΤΟ ΑΡΝΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΑΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟ ΤΡΩΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΤΣΟΠΑΝΟΣ.
Σάββατο, Νοεμβρίου 13, 2010
Η πτώση του ΠΑΣΟΚ
Είναι οι προσπάθειές τους σαν των Τρώων…
Αυτό που παίρνει χρόνια το κατάφεραν μόνοι τους σε τρεις μέρες.
Δημιούργησαν στιβαρό αντιμνημονιακό μέτωπο εκεί που μετράει.
Στη βάση!
Ο κόσμος φωνάζει : «δεν θα μάς πει κανένας, ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε»!
Δεν χρειάστηκαν μυστικές διαπραγματεύσεις ηγεσιών, όπως κατηγορούν.
Ήταν αρκετό να δείξει πάλι το πράσινο καθεστώς το αηδιαστικό πρόσωπο του – Μέδουσα.
Μόνο που η θέα της δεν «πάγωσε» κανέναν, αλλά δημιούργησε έναν «αντιμνημονιακό» Περσέα που την Κυριακή θα της κόψει το κεφάλι.
Τα ΝΕΑ, με το σενάριο «βρώμικου 89».
Το άλλο Δόλιο βήμα
Οι εμετικές προσωπικές λοιδορίες κατά του Γιάννη Δημαρά.
Ο λιγδωμένος Καρατζαφέρης, που όσο πάει και θυμίζει στο στυλ Δήμο Σταρένιο, να παρέχει ήξεις-αφήξεις «στηρίξεις» εν ονόματι ψηφοφόρων που δεν ελέγχει, κλείνοντας μόνιμα το μάτι σε υπουργείο συγκυβέρνησης.
Ψαριανοί-στεριανοί και μητσοτακέικο που συνωστίζονται για δωσιλογικό μεζέ.
Κι ένας τίποτας, ο Μίχας, να εγκαλεί το εκλογικό σώμα
«Το μήνυμα το στείλατε, τώρα ελάτε να βγάλουμε δήμαρχο».
Σαν να λέει «σάς αφήσαμε να παίξετε, τώρα τσακιστείτε σπίτι».
Η απολυταρχική αντίληψη μιας ελέω Ανδρέα αιώνιας εξουσίας.
Από το 1981, όταν ο δημεγέρτης με τους ξεφτίλες ακολούθους άρπαξαν την εξουσία, δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με την ιδέα ότι μπορεί να κυβερνήσει άλλος.
Το 1985 έβγαλαν «χρωματιστά» ψηφοδέλτια .
Το 1989 δεν παρέδωσαν.
Το 2000 έκαναν νοθεία.
Το 2004 μίλησαν για «σύντομο διάλειμμα».
Το 2009-10 αφού εκβίασαν με συνταγματικό πρόσχημα, εξαπάτησαν με «λεφτά υπάρχουν» και πρόδωσαν τη χώρα.
Έχοντας 21 χρόνια καταχρεώσει τη χώρα για να πλιατσικολογήσουν, τη δυσφήμησαν κάνοντας σχεδόν αδύνατο τον ομαλό χειρισμό του χρέους που φόρτωσαν σε όλους.
Και εν τέλει τον Μάιο παρέδωσαν αδίστακτα την εθνική κυριαρχία.
(Ιστορική υπενθύμιση: οι Νορβηγοί εκτέλεσαν τον Κουΐσλινγκ για εσχάτη προδοσία, για σειρά φόνων και για κλοπή της δημόσιας περιουσίας.)
Όταν ο κόσμος βγήκε στους δρόμους δολοφόνησαν.
Και 5 μέρες πριν από την κάλπη εκβίασαν τη βράβευση της προδοσίας τους.
Μόνο που το καπέλο δεν έχει πια λαγούς. Οι εμφύλιες διαιρέσεις και τα πολωτικά σύνδρομα δεν πιάνουν.
Ποτέ δεν έπιαναν στους νοήμονες.
Περάσαμε 30 χρόνια εμπαιγμού και εθνοαποδόμησης μόνο για το σκοπό τους : να δημιουργηθεί ένα οιονεί μονοκομματικό, κρατικοδίαιτο καθεστώς-τέρας στελεχωμένο με πεινασμένα μαντρόσκυλα (τώρα αλλοδαπά).
Που όπως έγραψε κάποιος που τους ξέρει, ο Πέτρος Κωστόπουλος, :
«οι ξυπόλητοι, όταν έρχονται στην εξουσία,
δεν κάνουν σοσιαλισμό, κάνουν πλιάτσικο».
Ενδεικτικά, ιδού το προφίλ ενός απ’ αυτούς, τυπικού δείγματος πασοκάνθρωπου, δια πέννας Φίλιππου Συρίγου :
«…το λαμπρό παρελθόν (της άρσης βαρών) είναι γερά συνδεδεμένο με το θλιβερό παρόν, όχι μόνο διά του Ιακώβου που ήταν προπονητής τόσο της «ντριμ τιμ» όσο και της σημερινής (κάτω από το βάρος του τρομερού σκανδάλου…) συντρίμ-τιμ, αλλά και διά του ίδιου του υπερ-προέδρου Γιάννη Σγουρού.
Αυτοί οι δύο είναι τα κομβικά πρόσωπα στην όλη ιστορία, αυτοί έφτιαξαν το λεγόμενο θαύμα της άρσης βαρών, αυτοί πρέπει από κοινού σήμερα να λογοδοτήσουν. Και πολύ περισσότερο ο Σγουρός, γιατί εντάξει, ο Ιακώβου έβαλε την τεχνογνωσία και το γλυκό του πρόσωπο, που είχε μεγάλη πέραση προς τα έξω. Αλλά ο Σγουρός έβαλε και κυρίως εισέπραξε, ως επιβράβευση, πολλά περισσότερα.
Ποια ήταν, λοιπόν, η διαδρομή; Στρατολόγηση αθλητών από την Αλβανία και τις τέως σοβιετικές δημοκρατίες, ελληνοποιήσεις, βαφτίσια, εκδόσεις διαβατηρίων και στενές σχέσεις με την πολιτική ηγεσία -κυρίως του ΠΑΣΟΚ- που εξασφάλιζαν ελευθερία κινήσεων, και κάλυψη, όποτε αυτό ήταν αναγκαίο.
Και από την άλλη, μια προσωπική εκτόξευση άνευ προηγουμένου, καθώς από ταπεινός υπάλληλος της άλλοτε Τράπεζας Πίστεως, ο Γιάννης Σγουρός έγινε μέλος της ΕΟΕ, γενικός γραμματέας Αθλητισμού, δύο φορές νομάρχης Αθηνών και γραμματέας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών. Σήμερα, λοιπόν, είναι αστείο να βάζει διαχωριστικές γραμμές, για να υπεραμυνθεί του έργου του. Οι μάσκες έπεσαν…»
Η Ντολόρες Ιμπαρούρι έχει γίνει αστρόσκονη.
Αλλά η κραυγή της παραμένει αθάνατη.
No pasaran, πράσινοι φασίστες!
Προφήτης
από http://www.antinews.gr
«Από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα!»
Του Γιώργου Μάλφα, θεολόγου
Εβδομήντα χρόνια μετά.
Γιορτάζεις την Εθνική Αντίσταση του Λαού μας, τραγουδάς «γυναίκες Ηπειρώτισσες», υψώνεις αμήχανα σημαίες, χορεύεις από κεκτημένη συνήθεια στις πλατείες. Φέτος όμως, δυσκολεύεσαι να πεις το «ΟΧΙ». Δεν είσαι σίγουρος, αμφιβάλλεις. Φοβάσαι τους συνειρμούς, τις πιθανές παρεξηγήσεις. Τρέμεις τις συνέπειες.
Χρόνια τώρα, επαναλάμβανες τελετουργικά μονότονα το «ΟΧΙ» του παππού σου. Καμάρωνες τη θυσία του, θριαμβολογούσες αδαπάνητα για τα κατορθώματα και τους ηρωισμούς της γενιάς του. Στις δεκαετίες όμως που ακολούθησαν κατασπατάλησες νωχελικά την ελευθερία που σου χάρισε! Έφτιαξες τη ζωή σου. Το δικό σου, επιτέλους, σπίτι, και το δικό σου εξοχικό. Έκανες ταξίδια μακρινά και πολυδάπανα, σε προορισμούς εξωτικούς. Αγόρασες πρώτο και μετά δεύτερο αυτοκίνητο. Χρεώθηκες ασυλλόγιστα δάνεια, δόσεις και κάρτες που αφειδώς σου πρόσφεραν οι τράπεζες. Μπούχτισες τα παιδιά σου φροντιστήρια και ιδιαίτερα, να σπουδάσουν προσοδοφόρα επαγγέλματα, να γίνουν υψηλόβαθμα «στελέχη διοίκησης επιχειρήσεων». Εκμεταλλεύτηκες, με όλους τους δυνατούς τρόπους, τους μετανάστες που είχαν την ανάγκη σου, για να μαζέψουν τις ελιές σου, να χτίσουν και να καθαρίσουν το σπίτι σου, να. φυλάξουν τα παιδιά σου. Έπαιξες στο Χρηματιστήριο το κληρονομημένο βιος των γονιών σου και αγόρασες «αέρα» που σου πούλησαν οι αετονύχηδες της ελεύθερης αγοράς. Συναλλάχθηκες μ' αυτό το άθλιο κράτος κάτω απ' το τραπέζι κάμποσες φορές, δεν θυμάσαι και συ πόσες. Για τη στρατιωτική θητεία του γιου σου, το διακανονισμό της εφορίας, το αυθαίρετο δίπλα στη θάλασσα, το διορισμό στην επίζηλη δημοσιοϋπαλληλία, τη λίστα αναμονής σε κάποιο νοσοκομείο. Διασκέδασες την πλήξη σου βόσκοντας αμέριμνα στα λιβάδια της τηλεόρασης, κάνοντας φωτοσύνθεση με την προπαγάνδα και το γούστο των αχρείων της κάθε εξουσίας. Ατίμασες την ψήφο σου ξανά και ξανά για μια «εξυπηρέτηση», εκδούλευση των φαύλων της κομματοκρατίας, των επαγγελματιών και των κληρονόμων της πολιτικής.
Φέτος όμως, τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά. Η γιορτή δεν είναι πια γιορτή. Μεγάλα λόγια δεν βγαίνουν απ' το στόμα. Φειδωλή και ντροπαλή η εθνική σου αξιοπρέπεια προσποιείται, καμώνεται πως γιορτάζει κάτω απ' το αυστηρό βλέμμα της επιτήρησης. Στενάχωρα όλα. Μέσα μας, γύρω μας, παντού. «Το αδιέξοδο της χώρας στις ψυχές των κατοίκων της». Πατρίδα υποτελής και υπόχρεη. Πατρίδα «πεδίο βολής φθηνό». Πατρίδα έρμαιο της απληστίας των τοκογλύφων, των ισχυρών του χρήματος, των δανειστών που γυρεύουν πίσω τα λεφτά τους. Σε υποτιμούν σήμερα άμοιρη πατρίδα μου για να σε αγοράσουν τζάμπα αύριο.
Πεθαίνω σαν χώρα! Ακούς την κραυγή; Βλέπεις και συ το κακό που μας βρήκε; «Όποιος δεν έχει δει ανθρώπους να πεθαίνουν σφυροκοπημένοι από αόρατο χέρι στους δρόμους, δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει και τι είναι ο θάνατος μιας χώρας.».
Πατρίδα, κατοχή και αντίσταση: κι αν οι λέξεις άδειασαν με τα χρόνια, δεν φταίνε οι λέξεις, οι ζωές μας άδειασαν! Πριν λιποψυχήσουν οι λέξεις, λιποψυχεί το φρόνημα των ανθρώπων, η θέληση των λαών να παραμείνουν αδούλωτοι. Όχι παιχνίδια με τις λέξεις! Ποιος δικαιούται να μιλάει στη γιορτή σήμερα για πατρίδα, για κατοχή και αντίσταση; Οι πατριδοκάπηλοι που κάθε φορά, την κρίσιμη στιγμή, συνθηκολογούσαν με τον κατακτητή; Ή μήπως, οι πολιτικές και οικονομικές ελίτ που εγκατέλειπαν την πατρίδα και το λαό την ώρα της μάχης, για να επιστρέψουν κατόπιν ως εθνοσωτήρες και ελευθερωτές;
«Ποιος είναι, λοιπόν, πατριώτης;»
Ο Άρης Βελουχιώτης, το τραγικό αυτό σύμβολο της Αντίστασης του Λαού μας, έχει κάτι να σου πει: «Ποιος είναι ο πατριώτης; Αυτοί ή εμείς; Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και τρέχει νάβρει κέρδη σ' όποια χώρα υπάρχουνε τέτοια. Γι' αυτό δε νοιάζεται κι ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των συνόρων και του κράτους. Ενώ εμείς, το μόνο που διαθέτουμε, είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας. Αυτά, αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει, όπου βρει κέρδη, δεν μπορούν να κινηθούν και παραμένουνε μέσα στη χώρα που κατοικούμε. Ποιος, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουνε τα κεφάλαιά τους από τη χώρα ή εμείς που παραμένουμε με τα πεζούλια μας εδώ;»
Εδώ θα παραμείνουμε, δε θα φύγει κανείς, κυνηγημένε απ' όλους Καπετάνιε! Εδώ, να φυλάμε τα πεζούλια που μας άφησες! Θα μοιραστούμε αν χρειαστεί ακόμη και τη φτώχια μας, την ανάγκη, την οργή μας, μα δεν θα εγκαταλείψουμε. Γι' αυτό.
«Τα καράβια μου καίω / δεν θα πάω πουθενά.
Κι ας μη μου 'χεις χαρίσει ποτέ / ένα χάδι ως τώρα /
πάντα εδώ θα γυρνώ
από πείσμα και τρέλα θα ζω / σε τούτη τη χώρα /
ώσπου να βρω νερό
γιατί ανήκω εδώ.
Σταυρωμένη πατρίδα / μες στα μάτια σου είδα / της ανάστασης φως».
(Τα καράβια μου καίω, Ν. Πορτοκάλογλου)
Πάτρα, Οκτώβριος 2010
Αυτός είναι ο πανηγυρικός της 28ης Οκτ του θεολόγου του Γυμνασίου Σαγεΐκων.
Αναγνώστηκε από τον άμβωνα στην εκκλησία και έμειναν όλοι άφωνοι!