Μετρητής

Σάββατο, Μαρτίου 12, 2011

ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΟΡΩΝ “ΦΑΣΙΣΤΑΣ” ΚΑΙ “ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ”


Στηρίζω που στηρίζω τις Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων για εθνικές οδούς χωρίς διόδια, ενδιαφέρθηκα να γίνω και μέλος. Πήγα στη σχετική ιστοσελίδα και διάβασα το παρακάτω κείμενο:
Φόρμα δήλωσης μέλους
Προϋπόθεση για την συμμετοχή στις επιτροπές είναι η αποδοχή των βασικών αρχών:
• Παλεύουμε για κατάργηση όλων των διοδίων.
• Σαν κύρια μορφή δράσης μας είναι το «δεν πληρώνουμε διόδια» σαν μερικότερο χαρακτηριστικό του «δεν πληρώνουμε την κρίση τους».
• Λειτουργούμε με διαδικασίες συνελεύσεων, αμεσοδημοκρατικά, χωρίς προέδρους, γραμματείς και φαρισαίους.
• Στο κίνημα μας έχουν θέση όλοι όσοι θέλουν να αγωνιστούν εκτός από φασίστες και ρατσιστές.
• Παλεύουμε σε αλληλεγγύη με τους αγώνες όλων των εργαζόμενων και ανέργων, των συνταξιούχων και της νεολαίας ενάντια σε αυτούς που μας κλέβουν την ζωή.
Από προσωπικές εμπειρίες μου σε μαζικά κινήματα, πέρα από αυτά που μου αρέσουν στ’ αυτιά και στα μάτια μου, υπάρχουν και θέματα που με ενοχλούν ή που μου δημιουργούν υποψίες. Επειδή τίποτα δεν μου αρέσει να αφήνω αδιευκρίνιστο, έστειλα το παρακάτω e-mail:
ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΟΡΩΝ “ΦΑΣΙΣΜΟΣ” και “ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ”
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
1.— Σαν άτομο με αναπηρία 86%, έχω νομίζω το δικαίωμα να σχηματίζω και να εκφράζω άποψη σε έννοιες που με αγγίζουν άμεσα και επηρεάζουν τη ζωή μου.
2.— Μέσω του ιστολογίου μου μεταξύ άλλων, στρέφομαι εναντίον του διεθνούς “Σιωνισμού” που είναι πλέον ταυτόσημη έννοια με τη σύγχρονη πλουτοκρατία και το διεθνές τραπεζικό και χρηματιστηριακό σύστημα καταλήστευσης όλων των λαών. Πολέμιοι αυτού του αισχρού “Σιωνισμού” είναι και πολλοί Εβραίοι διανοητές και αρθρογράφοι, τους οποίους το κατεστημένο αυτής της πλουτοκρατίας, το αντιμετωπίζει με πράκτορες που χρησιμοποιούν τα ίδια ονοματεπώνυμα με τους διανοητές.
3.— Όσον αφορά τη ταπεινότητά μου, ο διεθνής Σιωνισμός με ενέταξε σε κατάλογο με εμφανή προσπάθεια να μου φορτώσει ρετσινιές με τίτλους “αντισημιτισμού”, “ρατσισμού”, “εθνικισμού” και άλλων συναφών επιθέτων, ώστε να υπονοούνται και οποιαδήποτε άλλα συμπεριλαμβάνουν δυναστική συμπεριφορά έναντι συνανθρώπων.
4.— Επίσης μέσα από τα ιστολόγιά μου, αιτιολογημένα, έχω στραφεί εναντίον της λαθρομετανάστευσης και των λαθρομεταναστών, στρεφόμενος κατά των επίσημων κομματικών σχηματισμών, οι οποίοι για να ικανοποιήσουν τα θελήματα της ίδιας πλουτοκρατίας, έχουν επιτρέψει και συνεχίζουν να σιγοντάρουν την εξάπλωση του άθλιου φαινομένου, με φερετζέ το κόψιμό τους για …αισθήματα ανθρωπισμού. Στη πραγματικότητα, το κατασκεύασμα της λαθρομετανάστευσης είναι ένα δυναμικό εργαλείο, για τη διεύρυνση της ανεργίας ώστε να πετυχαίνει το διεφθαρμένο καθεστώς, τη συμπίεση προς τα κάτω μισθών και ημερομισθίων, ώστε οι μάζες να γίνουν το αναγκαίο εξάρτημα της “Θεωρίας Των Συσσιτίων” και της καθολικότητας των επιδομάτων ή των κατοχικών δελτίων.
5.— Το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, εκπροσωπούμενο από 297 (από τους 300) βουλευτές, για να επιβάλει και για να “δικαιολογήσει” τις βίαιες και ρατσιστικές επιλογές του σε βάρος του Ελληνικού λαού, εν χoρώ και χέρι-χέρι με την σύγχρονη Σιωνιστική-Νεοναζιστική πλουτοκρατία και τα ελεγχόμενα από τους ίδιους εργολάβους-τραπεζίτες-μεγαλοπρομηθευτές πλουτοκράτες ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, χτυπούν αλύπητα σε καθημερινή βάση οποιονδήποτε αντιδρά και αυτοί οι αδίστακτοι πλουτοκράτες-ρατσιστές, με τη δύναμη του κλεμμένου πλούτου και του ισχυρού μονόλογου των ΜΜΕ που διαθέτουν, αποκαλούν τον κάθε ταλαίπωρο και φουκαρά, με θράσος και ευκολία, ως ….ρατσιστή, επειδή θα τολμήσει να πει αυτό που νιώθει να του σκίζει σαν βούρδουλας τη πλάτη. Ο λαός έχει αρχίσει πλέον να καταλαβαίνει το βρώμικο παιχνίδι με τη πουστιά της λαθρομετανάστευσης και αντιδρά. Καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης, χωρίς αντιμετώπιση των λαθρομεταναστών, μοιάζει με ομελέτα χωρίς αυγά. Όμως ο σύγχρονος βούρδουλας του φασισμού εναντίον του Ελληνικού λαού είναι η λαθρομετανάστευση. Είναι ο εκβιασμός, είναι η εκμετάλλευση, είναι η μιζέρια, είναι η υπανάπτυξη. Είναι ο θάνατος του λαού μας.
6.— Τις τελευταίες μέρες, αφού ήδη είχαμε δει την απάτη της λαθρομετακίνησης των 300, (από Βόρεια Αφρική >>>> Κρήτη >>>> Πειραιά >>>> Νομική >>>> Υπατεία-ΑΠΑΤΗα), είδαμε και το στημένο θέατρο με τον Πάγκαλο και τον Γαβρά στο Παρίσι για να προβλέψουμε με ευκολία τη συνέχεια, παίχθηκε και η τελευταία θεατρική παράσταση, με την απάτη των ψευδοαπεργών πείνας. Η εικόνα είναι αδιάψευστος μάρτυρας για τους προβοκάτορες των 40 ημερών. Με τις πρώτες μετακινήσεις “απεργών πείνας” σε νοσοκομεία, είχαμε και τις πρώτες ξεκάθαρες εικόνες, με δηλώσεις ιατρών και νοσηλευτών που ξεσκέπασαν την απάτη των ψευτοαπεργών-προβοκατόρων λαθρομεταναστών. Να τους χαρακτηρίσουμε όλους αντιδραστικούς και ρατσιστές???? Κάθε τόσο βλέπαμε τους κοτσανάτους “απεργούς πείνας” να κελαηδούν στα ΜΜΕ της πλουτοκρατίας και να λένε ότι ήθελαν αυτοί και το σάπιο σύστημα. Και χθες βράδυ, με την επισημοποίηση της απάτης λαθροεισαγωγέων και λαθρομεταναστών, μετά από 37 μέρες “απεργίας πείνας”, βλέπουμε τα “θύματα” του ρατσισμού μας, να χοροπηδούν, να ουρλιάζουν…… Να δείτε που θα μας ζητήσουν να τους ευγνωμονήσουμε…. Μάλλον τύχαμε σε νέα γενιά υπεράνθρωπων!!!! Αυτοί και 1.000 μέρες αντέχουν χωρίς φαΐ…. Ξέρουν από φθηνά εργατικά χέρια οι λαθροεισαγωγείς….
7.— Ιστορικά, ξέρουμε επίσης, ότι σε όλα τα μαζικά λαϊκά κινήματα, μπαίνουν και κάποιοι περίεργοι τύποι, με υπέρμετρη δραστηριότητα, που εντέχνως βάζουν όρους, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή γίνονται σημαίες κάποιας φράξιας…. Ρατσιστές…. Τολμάς και μιλάς…. Ρατσιστή!!!!
Άντε εκκαθαρίσεις, να φύγουν τα ενοχλητικά στόματα…. Να προστατευθεί η ταμπέλα….
Βλέπω λοιπόν, ότι στους όρους για συμμετοχή στο κίνημα των Ελεύθερων από Διόδια Εθνικών Οδών, συμπεριλάβατε (και καλά κάνατε) αποκλεισμό των φασιστών (που είναι το “ΟΛΟΝ”). Σε αυτό το “ΟΛΟΝ”, συμπεριλαμβάνεται και το “ΜΕΡΙΚΟΝ” ….οι “ρατσιστές”, που είναι πολύ της μόδας για καταπολέμηση!!!! Τα πυρά της μόδας όμως, στρέφονται πραγματικά κατά των φασιστών-ρατσιστών, εισαγωγέων της λαθρομετανάστευσης, (τραπεζιτών, πολιτικών αλητών, εργολάβων, προμηθευτών του δημοσίου), ή εντέχνως κατευθύνονται από αυτό το ντόπιο και ξένο αληταριό, εναντίον των κακομοίρηδων που είναι και τα πραγματικά θύματα της ρατσιστικής λαθρομετανάστευσης????
Δηλαδή, ένας μέτοχος εταιρείας εκμετάλλευσης διοδίων, με “πιστοποιητικό” αντιρατσισμού από ένα κόμμα του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, ή από ένα κρατικοδίαιτο “ίδρυμα” σαν της Μητσοτάκενας ή σαν της Βαρδινιογιάννενας, ή σαν της Κυριακού, ή σαν της Στάη, μπορεί να γίνει μέλος του κινήματος των ελεύθερων διοδίων????
Μήπως ο όρος απαγόρευσης εισόδου στο κίνημά σας του “ρατσιστή”, γράφτηκε για να μη μπορεί ο κάθε Μπαρμπανίκος Αρβανίτης να γίνει μέλος του κινήματος ή κι αν έμπαινε, οποτεδήποτε τολμούσε να μιλήσει κατά της πουστιάς της λαθρομετανάστευσης και της βιομηχανίας εισαγωγής λαθρομεταναστών, θα σήκωνε σημαία η ήδη υπάρχουσα “φράξια”, για να εκπαραθυρώσει οποιονδήποτε ενοχλητικό Μπαρμπανίκο Αρβανίτη????
Είμαι μεταξύ αυτών που εκ προοιμίου στηρίζω όλα τα λαϊκά κινήματα, γιατί έχω κι εγώ τη προϊστορία μου, αλλά έχω και τα διδάγματά μου. Σκέφθηκα και να γραφτώ μέλος του κινήματος των διοδίων, γιατί η φιλοσοφία δημιουργίας του ταυτίζεται με τη δική μου.
Είναι όμως φανερό, ότι με έχει ενοχλήσει σφοδρότατα ο όρος του “ρατσιστή” γιατί αφού είναι “ΜΕΡΙΚΟΣ” του φασισμού δεν προσδιορίζεται με ονοματεπώνυμο.(Γιατί δεν συμπεριλήφθηκαν άλλες έννοιες και μπήκε μόνο ο “ΜΕΡΙΚΟΣ” ρατσιστής???)
Σε αυτές τις περιπτώσεις, αφού υπάρχει (σε βάρος μου) και το προηγούμενο, να με δακτυλοδείξουν οι πραγματικοί ρατσιστές, ως “ρατσιστή” επειδή πολεμώ τους πλουτοκράτες Σιωνιστές και τους εισαγωγείς λαθρομεταναστών με τη γραφίδα μου, ευνόητο είναι να θέλω διευκρίνηση, για το τι συγκεκριμένα εννοείτε εσείς, με τον όρο “ρατσιστής”.—
Για τον Μπαρμπανίκο Αρβανίτη, το να τον αποκαλέσουν οι πλουτοκράτες Σιωνιστές και οι εργολάβοι-εισαγωγείς λαθρομεταναστών ως “ρατσιστή”, είναι τίτλος τιμής!!!!!
Η επιστολή μου θα αναρτηθεί στο ιστολόγιό μου
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Υ.Γ. δικό μου.
Συμφωνώ με τον Μπαρμπανίκο
επειδή ποτέ δεν μου άρεσαν οι αφορισμοί.
Άλλωστε ένα απ’ τα τσιτάτα μου ήταν:
«έχω γνωρίσει άπειρους φασίστες μέσα στην αριστερά
και πολλούς αριστερούς μέσα στη δεξιά»

1 σχόλιο:

RAMMA Apos είπε...

Με κάλυψατε απόλυτα και οι δυο σας. Έχουμε ξεκινήσει ξανά την απαίτηση πιστοποιητικών "κοινωνικών φρονημάτων" ώστε να μπορούμε να επιτυγχάνουμε την αποδοχή μας. Όπως τότε όμως , έτσι και τώρα, όσοι επέβαλαν την έκδοση τέτοιων χαρτιών δημιούργησαν και καλοτάισαν το τέρας που τόσο πολύ θέλανε οι ίδιοι να σκοτώσουν.