Μετρητής

Τετάρτη, Αυγούστου 18, 2010

VODAFONE με συνέταιρο την TELEBOX

Η Απάτη γιγαντώνεται μέσα στην Κρίση.
Οι απατεώνες στο απυρόβλητο, όπως πάντα.

Μου ήρθε ο λογαριασμός της VODAFONE
και με έκπληξη είδα ότι χρεώθηκα επιπλέον με 34 Ευρώ
για αποστολή SMS που ουδέποτε έστειλα.
Δεν ξέρω άλλωστε να στέλνω μηνύματα.

Εξοργίστηκα και τηλεφώνησα στη VODAFONE.
Η υπάλληλος ήταν ευγενική μαζί μου.
Μου εξήγησε πως αυτό οφείλεται σε κάποια εταιρία,
την TELEBOX, που μου έστελνε μηνύματα.
Τα μηνύματα αυτά ουδέποτε διάβασα
και κάποια στιγμή είπα στο γιο μου να τα διαγράψει.
Η υπάλληλος μου εξήγησε πως η διαγραφή
ήταν η αιτία της χρέωσής μου από την εταιρία.
Για κάθε μήνυμα που μου έστελνε
με χρέωνε με 1,70 Ευρώ!

Τρελάθηκα.
Ρώτησα την υπάλληλο κάποια πράγματα:
1. Ποιος έδωσε τον αριθμό του τηλεφώνου μου
στην εταιρία της Απάτης;
2. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στη VODAFONE
να εισπράττει τα κλοπιμαία της εταιρίας;
3. Έχει ποσοστά από τα κλοπιμαία και η VODAFONE;
4. Γιατί δεν έχει επέμβει ακόμη ο εισαγγελέας
για να σταματήσει την απροκάλυπτη ληστεία των καταναλωτών;

Μάκης Μίχος

4 σχόλια:

ANGEL of the TIME είπε...

VODAFONE=POUTANAFON.
Η μεγαλύτερη απάτη που καταγράφηκε στον τομέα των τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως...το κανόνι θα σκάσει σε λίγο.

Ανώνυμος είπε...

Μου συνέβη κι εμένα. Απο τη Vodafone υποτίθεται δεν γνωρίζουν τίποτα. Η εταιρία είναι αόρατη, στο τηλέφωνο δεν απαντά κανείς, παρέχουν όμως πια τη δυνατότητα διαγραφής απο τα αρχεία τους. Κλέφτες με καλή κάλυψη όπως φαίνεται..

Ανώνυμος είπε...

misa misa einai re se ayti tin bizna ksipnate kai min pisteyete oti den tin kseroun tin kathe telebox
tous dinoun kai bonus poliseon!!!!!!

Μάκης Μίχος είπε...

Για VODAFONE και ΤΕLΕΒΟΧ

Μια συμβουλή στον Ανώνυμο φίλο,
που υποφέρει από VODAFONE και TELEBOX.

Εγώ καθάρισα μαζί τους, απειλώντας ότι θα τους κυνηγήσω δικαστικά.
Φυσικά δεν είχα πληρώσει λογαριασμούς για δυο μήνες.

Ζήτα από τη VODAFONE να σε συνδέσει με τη συμμορία της.

Κι αν δεν επιμένεις στην ανωνυμία έλα να κυνηγήσουμε μαζί τη μαφία.

Νιώθω πολύ μόνος τούτες τις δύσκολες μέρες, φίλε.