Μετρητής

Κυριακή, Ιουλίου 04, 2010

Νταλάρας εναντίον Πανούση

Έκραξε ο Νταλάρας στον Πανούση:
- Κάθε φορά που θ’ αναφέρεις έστω και το όνομά μου
θα μου ακουμπάς 35.000 Ευρώ.
Ο Πανούσης ξεράθηκε στο γέλιο.
- Θα σε πάω στα δικαστήρια, απείλησε ο Νταλάρας.

Ήξερε ο Πανούσης πως ο Νταλάρας
ήταν διαπλεκόμενος σε διάφορες ατασθαλίες.
Ήξερε πως το δίκιο ήταν με το μέρος του,
ήξερε το ποιόν του Νταλάρα,
ήξερε πως όλη η πόλη γνώριζε τη μιζέρια
και τις διαπλοκές του Νταλάρα.
Η πόλη όμως έβγαζε το σκασμό.

Διαπλεκόμενοι ήταν τω καιρώ εκείνω όλοι οι πολίτες.
Κανείς δε μιλούσε φανερά.
Χαίρονταν μόνο στα κρυφά τα σχόλια του Πανούση.

Ο Πανούσης δεν πτοήθηκε.
Θα συνέχιζε τη σάτιρά του κατά του Νταλάρα.
Είχε…άπειρο χρήμα στις τσέπες του ο Πανούσης
και θα βοηθούσε τον καρμίρη τον Νταλάρα.
Έπρεπε να στηρίξει την κοινωνική προσφορά
του ταλαίπωρου Νταλάρα…

Αποφάσισε όμως να μην αναφέρει ξανά το όνομα του Νταλάρα.
Δε θα λέρωνε πια το στόμα του.
Τον ονόμασε «Ακατονόμαστο».

Υ.Γ.
Αν δεν καταλαβαίνετε το μύθο
πηγαίνετε στον Πανούση.
Θα σας πει πολλά τραγούδια ο ίδιος.

4 σχόλια:

Ιησούς Του Ναζή είπε...

Oχι άλλο Νταλάρα, Πάριο κι Αλεξίου, Ρίτσο σε νταμάρια, κουλτούρα καφενείου....αθάνατο άσμα...

Ανώνυμος είπε...

Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι πως λες ανακρίβειες. Επειδή έχει κάποιος ιστολόγιο δεν μπορεί να λέει ό,τι του καπνίσει.

Μάκης Μίχος είπε...

Εγώ μπορώ και καπνίζω ακόμη.
Επώνυμα.
Εσύ μπορείς να γίνεις επώνυμος;

Ρητορική είναι η ερώτηση.

ΤΑΣΟΣ ΚΑΡΒΕΛΗΣ είπε...

ΠΡΟΣ "ΑΠΕΧΘΗ" "ΑΝΩΝΥΜΟ" (ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ)
*** ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ" ΚΑΠΟΙΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ "ΑΝΑΚΡΙΒΗ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ, ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ...."ΑΚΡΙΒΕΙΣ" ΣΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ "ΑΝΑΝΔΡΟ" ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.
ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΟΤΙ ....ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΙ ΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣΑΙ ΣΕ ΞΕΝΟ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΚΕ ΜΟΥ "ΑΝΩΝΥΜΕ" ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ 'ΠΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΑΥΤΟ) ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑΣ ...ΑΛΛΑ ΤΖΑΜΠΑ!!!
ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΤΙ ....ΣΕ ΒΛΕΠΩΩΩΩ!!!! (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΑΥΤΟ)
ΤΕΛΙΚΑ:
...ΑΕΙ ΧΑΣΟΥ ....ΑΝΩΝΥΜΕ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ...
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΩ ΠΟΤΕ...
ΕΙΜΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ 'ΓΩ...
...ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ "ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ" ΑΠΛΩΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ...
Η ΜΑΓΚΙΑ ΠΛΕΡΩΝΕΤΑΙ!!!

Υ.Γ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΞΕΝΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΩ, ΗΤΑΝ Η ΕΞΗΣ:
hesti
ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΛΕΩ ΑΛΗΘΕΙΑ.
...ΤΥΧΑΙΟ;;;
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!
ΧΑΧΑΧΑ
ΤΑΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΡΒΕΛΗΣ