Μετρητής

Τρίτη, Μαΐου 04, 2010

Απεργία στα εμπορικά μαγαζιά

Ανακοινώθηκε απεργία στα εμπορικά μαγαζιά.
Θίγονται και οι έμποροι απ’ την κρίση.

Μόνο τα μαγαζιά σίτισης θα είναι ανοιχτά.
Ο μέγας Αθανασός, πρόεδρος των μαγαζιών αυτών
αποφάσισε να μην απεργήσουν.
Ξέρει ο Αθανασός πως αύριο οι απεργοί
θα κατακλύσουν τα τσιπουράδικα της πόλης.

Αυτή είναι η εργασιακή μας συνείδηση.
Είναι η συνείδηση που κατάφερε δεκαετίες τώρα
να δημιουργήσει ο σοσιαλιστικός συνδικαλισμός.
Είναι η συνείδηση που εκτρέφει ο ηλίθιος
πρωθυπουργός των εξωτερικών και των ΗΠΑ
και που κυριαρχεί χάρη στη γενιά του Πολυτεχνείου.

Δεν ντρέπομαι που αγωνίστηκα τόσα χρόνια.
Απλά ματώνω.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε Μίχο,

Σε συνέχεια του σχολίου σας θα ήθελα να σας ενημερώσω πως εγώ ο μέγας Αθανασός δεν είπα πως δεν απεργώ αρκεί να σας θυμίσω πως στην πόλη μου οι μεγαλύτερες απεργίας έγιναν από τον κλάδο μου το 2002 και 2007 αν θυμάμαι καλά τις χρονιές με καθολική συμμετοχή των συναδέλφων μου.
Δεν είπα ποτέ ότι δεν συμμετέχουμε ή δεν αγωνιζόμαστε σαν κλάδος για τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν όχι μόνο εμάς αλλά και το σύνολό των πολιτών το μόνο που δήλωσα είναι ότι σε απεργίες που ανακοινώνονται ένα 24ωρο πριν δεν μπορώ να οργανώσω και να σύρω τον κλάδο σε εξευτελισμό. Την συγκεκριμένη ημέρα ήμουν ο μοναδικός στην παραλία που συμμετείχα με κλειστό το μαγαζί μου στις ώρες που είχαμε συμφωνήσει σαν Συνδικαλιστικό όργανο.
Τέλος σας θυμίζω αν παρακολουθείτε την διαδρομή μου πως ο συνδικαλισμός για μένα δεν ήταν ποτέ κονόμα ούτε ευκαιριακός για να κερδοσκοπήσω στις πλάτες άλλων.
Από την ενασχόληση μου με τον συνδικαλισμό έχω αιμορραγήσει και οικονομικά και ηθικά

Με εκτίμηση

Απόστολος Αθανασός