Μετρητής

Τρίτη, Μαρτίου 09, 2010

Ανοιχτή επιστολή στο Γιωργάκη το Μαργαριταρένιο.

Μεγάλε ηγέτη μας,
ξέρω πως δεν ευθύνεσαι εσύ για το χάλι της οικονομίας μας.
Όταν ήσουν υπουργός δεν καταλάβαινες
τι έκλεβαν τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ.

Πίστεψα και στα προεκλογικά λόγια σου,
πως «χρήματα υπάρχουν».

Ξέρω πως περίπου 4 δις έδωσε στη Μαργαρίτα ο Σιδερένιος
για να του δώσει το διαζύγιο.
Έδωσε και κάποια δις στη Μιμή,
την αξιοθρήνητη αυτή χήρα,
για να πορευτεί στα γεράματά της.
Έδωσε κι άφθονο χρήμα για να ελκύσει τους δεξιούς
και να τους κάνει αριστερούς.
Το σύνθημα «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, το ίδιο συνδικάτο»
αντικαταστάθηκε απ’ το νέο σύνθημα
«ΕΟΚ και ΦΑΤΟ, στο ίδιο συνδικάτο».

Μετά ήρθε ο Σημίτης κι ο Λαλιώτης
κι αυτοί εξασφάλισαν τις γενιές τους.
Το σύνθημα έγινε στερεοφωνικό.

Ήρθε αργότερα ο Καραμανλής ο Β΄,
που υποσχέθηκε επανίδρυση του κράτους.
Έβαλε τον Αλογολύκο, τον ξάδερφο,
να φυλάει τα πρόβατα, έβαλε και το Σουφλιά.
Ακολούθησαν τις σοσιαλιστικές συνταγές κι αυτοί.
Οι δεξιοί όμως εκπαιδεύονταν ατάλαντα,
δεν είχαν τις ικανότητες των «αριστερών».
Στο κλέψιμο εννοώ.

Αποσύρθηκε ευτυχώς ο Καραμανλής ο Β΄
και τη θέση του πήρες εσύ, Γιωργάκη μας.
Ήξερε ο Καραμανλής πως δεν μπορούσε
να έχει λαϊκή συναίνεση σε σκληρά μέτρα.

Είχες πολλές ικανότητες, κυρίως όμως
είχες το επώνυμο του μπαμπά σου.
Δεν είχες την ευφυΐα του,
αλλά στους καιρούς μας μόνο οι βλάκες
ανεβαίνουν σε υψηλούς θώκους.

Πήρες την εξουσία, Γιωργάκη μου,
αλλά χρήματα δε βρήκες στο ταμείο.
Ξέρεις ποιοι έφαγαν το δημόσιο χρήμα,
όμως εσύ τρέχεις από πόρτα σε πόρτα
κι επειδή δε σου δίνουν όσα χρειάζεσαι
έφτασες και στη δική μου πόρτα
και μου ζητάς το 14ο μισθό,
αυτόν που μας έδωσε κάποτε η Χούντα.

Για δες που καταντήσαμε,
η Χούντα να μας τα προσφέρει
κι οι σοσιαλιστές να μας τα παίρνουν.

Γιωργάκη μου,
ειλικρινά περίμενα από έναν ηλίθιο
να βρει αυτά τα χρήματα.
Το γεγονός πως δεν τα βρήκες
μ’ έκανε να καταλάβω πως δεν είσαι ηλίθιος.
Είσαι μια από τα ίδια.

Εγώ είμαι ηλίθιος, αφέντη μου!
Εγώ που όταν κυκλοφορούσες με ποδήλατο
δε σε πάτησα με το αμάξι μου.
Τώρα μας πατάς εσύ!
Όχι με το ποδήλατο, αλλά με ερπύστριες.

Υ.Γ.
Ήταν γραμμένη η επιστολή μου
πριν από τη δήλωση της Λιάνας…

1 σχόλιο:

ΤΑΣΟΣ ΚΑΡΒΕΛΗΣ είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ.
ΠΡΟΣΘΕΤΩ: ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ "ΞΕΚΑΝΕΙΣ" ΕΝΑΝ ...ΒΑΛΤΟ "ΗΛΙΘΙΟ"
ΚΑΙ ΣΤΟ 'ΛΕΓΑ ΕΓΩ!!!
ΠΗΡΕΣ, ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΖΙΠ, ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΝΤΣΑ ΜΠΑΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!