Αφιερωμένο σ’ όλους τους Ελληναράδες
Ίσως οι πρώτοι να ήρθαν στα νεολιθικά χρόνια.
Μετά ο Μύθος αναφέρει Λέλεγες και Πελασγούς.
Χάθηκαν αυτοί ή αφομοιώθηκαν από νέα φύλα;
Ήρθαν οι Μινωίτες στην Κρήτη και στο Αιγαίο.
Ήρθαν οι Κυκλαδίτες και οι Μάγνητες.
Ήρθαν οι Ίωνες και οι Αιολείς κι αργότερα οι Αχαιοί.
Ίωνες, Αιολείς και Αχαιοί ξεχύθηκαν στο Αιγαίο,
αλλά και σ’ όλη τη Μεσόγειο.
Αργότερα ήρθαν οι Δωριείς.
Έρημες περιοχές εποίκισαν,
μιας κι οι Αχαιοί είχαν φύγει στα παράλια.
Έκαναν κι αυτοί αποικίες στο Αιγαίο και τη Μ. Ασία.
Ήρθαν και Μακεδόνες και Θράκες και Ηπειρώτες.
Μη ρωτήσετε από πού ήρθαν όλοι αυτοί.
Κανείς δεν κατέχει την αλήθεια.
--------------------------------------
Πόλεις-κράτη στη συνέχεια και πόλεμοι,
πόλεμοι εθνικοί κι όχι εμφύλιοι.
Σημαντικότερος ο Πελοποννησιακός.
Μόνο ο κοινός εχθρός τους ένωνε ενίοτε,
αλλά μετά σφάζονταν πάλι μεταξύ τους.
Τα έβλεπαν όλα αυτά ο Φίλιππος κι ο Αλέξανδρος
κι αποφάσισαν να «ενώσουν» τους Έλληνες.
Τους υπέταξαν και στράφηκαν στην Ανατολή,
όπου έφτιαξαν το μέγα Μακεδονικό κράτος.
Παρακμή του Ελλαδικού χώρου στη συνέχεια,
όλοι έσπευδαν στις ανατολικές γαίες επαγγελίας.
Η ελληνική γλώσσα κυρίαρχη στην ανατολική Μεσόγειο,
όπως σήμερα η Αγγλοσαξονική παγκόσμια.
Ήρθαν αργότερα οι Ρωμαίοι και οι ντόπιοι
βαφτίστηκαν Ρωμαίοι πολίτες.
Ρωμιοί θα ονομάζονταν μέχρι το 19ο αιώνα.
Ήρθε κι ο χριστιανισμός εξελληνισμένος ,
έπαθαν μετάλλαξη και οι Ρωμαίοι
κι ονομάσανε τη χώρα τους Ρωμανία.
(Το όνομα Βυζάντιο είναι εντελώς πρόσφατο,
δώρο των ιστορικών του 19ου αιώνα).
Στα βυζαντινά χρόνια έγιναν άπειρες φυλετικές συγχωνεύσεις.
Γότθοι και Αρβανίτες, Σλάβοι και Βούλγαροι
επιμείχτηκαν με τους γηγενείς.
Ποιους γηγενείς;
Αυτοί είχαν μεταφερθεί απέναντι,
στα ανατολικά σύνορα της αυτοκρατορίας.
Ήρθαν και οι Φράγκοι και κινδύνεψε ο ελληνισμός…
Ήρθαν Βλάχοι και Σαρακατσαναίοι
και το ελληνικό στοιχείο κατοικοέδρευε στην Μ. Ασία.
--------------------------------------
Ήρθαν οι Οθωμανοί και βρήκαν ένα μπουλούκι χριστιανών.
Αυτούς της Ασίας τους βάφτισαν Γιουνάνηδες.
(παραφθορά της λέξης Ίωνες).
Τη Στερεά Ελλάδα την ονόμασαν Ρούμελη
(Rums eli=η χώρα των Ρωμαίων).
Στο βορρά βρήκαν Μακεδόνες και Θράκες,
στην Πελοπόννησο βρήκαν Φράγκους.
Στις παλιές του αποικίες κατοικοέδρευε ο Έλλην,
εκεί όπου υπήρχαν ακόμη θησαυροί.
Οι Οθωμανοί δεν τα κατάφερναν με το εμπόριο…
--------------------------------
Το έθνος απελευθερώθηκε στα 1821 από Αρβανίτες
και Βλάχους και Σαρακατσαναίους.
Υπήρχαν κι Έλληνες της διασποράς ανάμεσά τους.
Το έθνος συνέχισε την πατροπαράδοτη ιστορία του.
Οι Τούρκοι κοτζαμπάσηδες έδωσαν τη θέση τους σε Έλληνες.
Ο λαός παρέμενε ραγιάς ακόμη.
Ήρθε και το Κιλελέρ,
αλλά έπρεπε να έρθουν οι Βαλκανικοί πόλεμοι
για να βρουν τη «λευτεριά» τους οι δουλοπάροικοι.
Οι δουλοπάροικοι της Θεσσαλίας πολέμησαν
για να βρουν τη λευτεριά τους
και για να μεγαλώσει το βιος των πολιτικών μας,
αυτών που διαφεντεύουν μέχρι σήμερα τον τόπο.
Των πολιτικών που ξεπουλάνε τον τόπο…
Ήρθε και η μικρασιατική καταστροφή
και γέμισε η Ελλάδα με «Τουρκόσπορους».
Έτσι ονόμαζαν οι Ελληνάρες τους Μικρασιάτες.
Πώς μπορούσαν ν’ αντέξουν οι Αρβανίτες και οι Βλάχοι
την εισβολή των παλιών Ελλήνων στην κοιτίδα τους;
Το ίδιο έγινε και με τους Πόντιους.
Το «έθνος» μεγάλωσε χάρη στους Μικρασιάτες.
Ζητούσε ν’ απελευθερώσει τους Βορειοηπειρώτες.
Η βόρεια Ήπειρος ήταν ελληνική,
επειδή τα μαστόρια της έχτισαν τ’ αρχοντικά
της νεόπλουτης Χαζοελλάδας.
Της Χαζοελλάδας που τα κονόμαγε στην Αίγυπτο
με το εμπόριο και την εκμετάλλευση των φτηνών χεριών.
Χτίστηκε το «μέγα έθνος», το Ελληνικόν,
και τότε απελευθερώθηκαν οι Βορειοηπειρώτες
από το χότζα που τους κυβερνούσε.
Πήραν τον κατήφορο και φτάσανε κοντά στην αδερφή τους, την Ελλάδα.
Η αδερφή τους ξέχασε το τραγούδι «Έχω μια αδερφή…»
και τους είδε Αλβανούς.
Τους εκμεταλλεύτηκε ασύστολα τα πρώτα χρόνια.
Ύστερα άρχισε και η κάθοδος των Αλβανών,
όμοια με την κάθοδο των Δωριέων.
Ενσωματώθηκαν γρήγορα στη χώρα μας,
γιατί είχαν χαρακτήρα αρβανίτικο
και επιπλέον ήταν φτηνή εργατική δύναμη.
Αργότερα άρχισαν να καταφτάνουν Ασιάτες,
απ’ τις χώρες που ο Μ. Αλέξανδρος έχτιζε Αλεξάνδρειες
και εκμεταλλευόταν τη γη τους πριν τόσα χρόνια.
Έφτασαν και Αιγύπτιοι, απόγονοι του…Αλέξανδρου.
Αυτοί όλοι ήταν μαυρούληδες
και η λευκή φυλή μας εξαγριώθηκε.
Ήταν και μουσουλμάνοι, άλλο κακό και τούτο.
Μπορούσαμε να τους εκμεταλλευόμαστε,
όχι όμως και να τους έχουμε μέσα στα πόδια μας.
Μπορούσαμε να τους σκοτώνουμε στην πατρίδα τους
και να ρημάζουμε τη χώρα τους.
Η ανθρωπιά μας όμως εξαντλήθηκε
μόλις τους είδαμε να φτάνουν θαλασσοπνιγμένοι
απ’ τους σύγχρονους δουλεμπόρους.
Ακόμη και η θρησκεία του «Αγαπάτε αλλήλους»
ξιφούλκησε κατά των μαυρούληδων.
Είχε ξεχάσει τις ιμπεριαλιστικές ιεραποστολές της,
τότε που προσπαθούσε να υποτάξει τους αλλόθρησκους.
Υ.Γ.
Προσπάθησα να συμπυκνώσω ιστορικές σελίδες.
Απευθύνονται σ’ αυτούς που δεν κατέχουν την ιστορική αλήθεια
κι αποστηθίζουν τις εθνικιστικές μαλακίες των πολιτικάντηδων.
Ξέρω γιατί την κρύβουν οι τελευταίοι…
Αυτοί κερδίζουν μ’ οποιαδήποτε κατάσταση.
6 σχόλια:
Βλέπω μια διαφορετική άποψη όσον αφορά τις ρίζες μας. Δε θα αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου Δάσκαλε, όμως και η άλλη πλευρά είναι και αυτή επιστημονικά τεκμηριωμένη. Δεν έχω λόγο να απορρίψω μια από τις δυο γνώμες, αλλά ούτε και να την υιοθετήσω. Έχω μπερδευτεί.
Υ.Γ. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι γνωρίζεις πολύ καλά τι έγραψες.
Συνετό το σχόλιό σου.
Απλά σου δηλώνω πως η άλλη άποψη δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη.
Είναι «πολιτικό» προϊόν.
Φοβάμαι την πολιτική γλώσσα, αλλά φοβάμαι και την επιστήμη που έχει ξεπουληθεί στην πολιτική.
Αν σε μπέρδεψα είναι θετικό.
Ψάξε να βρεις ένα ιστορικό ψέμα στη σύντομη εξιστόρηση της ιστορίας της χώρας μας και να μου την τρίψεις στη μούρη.
Ευχαριστώ πάντως για την ακοή σου.
Μάθημα ιστορίας, έτσι όπως θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία
για να βγάζουν ανθρώπους σκεπτόμενους.
Όλες αυτές οι ιστορικές αλήθειες είναι γραμμένες με άθλιο τρόπο, σε άθλια σχολικά βιβλία και –κυρίως- αυτοί που έχουν αναλάβει να τις μεταδώσουν, ή τις παραποιούν
καλλιεργώντας εθνικισμούς, μιλώντας για το ‘μεγαλείο της φυλής’,
το ‘ελληνικό δαιμόνιο’ και άλλα ευτράπελα, ή είναι οι ίδιοι ανιστόρητοι .
Τα παιδιά μισούν την ιστορία, αναγκασμένα, καθώς είναι, να παπαγαλίζουν χρονολογίες, ονόματα, μάχες και συνθήκες.
Πώς να έχεις κριτική ματιά μετά, αν δεν το διδαχτείς;
Στα πρώτα μαθητικά μου χρόνια ρωτούσα τους δασκάλους μου:
Γιατί ο Αλέξανδρος πήγε στην Ανατολή και κατάσφαξε τους λαούς ;
Για να τους εκπολιτίσει , βεβαίως, γιατί ήταν βάρβαροι !
Πας μη Έλλην βάρβαρος και τέλειωνε η συζήτηση.
Έτυχε να ξεστραβωθώ και να πάρω- αργότερα- απαντήσεις που με κάλυψαν
από ένα δάσκαλο. Και πίστεψα πολύ πως μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο,
γιατί υπήρχαν κι άλλοι που σκέφτονταν έτσι.
Σήμερα κονταροχτυπιέμαι με πολλούς απ’ αυτούς που μαζί θ ’αλλάζαμε τον κόσμο.
Ο λόγος; Επειδή αυτοί οι βάρβαροι, που τους εκπολιτίσαμε κάποτε, ήρθαν στην πόρτα μας και μας ζητούν τα ρέστα…Οι άθλιοι…
Υ.Γ. Να ρίξω το ανάθεμα στο δάσκαλο, να λυτρωθώ;
Το χρειάζομαι το «ανάθεμά» σου, Μαρία μου.
Άφησέ το όμως γι αργότερα, όταν η φωνή σου θα μοιάζει με της Γεωργίας Βασιλειάδου σε κείνο το ανεπανάληπτο «πανάθεμά σε, πανάθεμά σε...».
Θα είμαι πολύ μακριά τότε, αλλά η φωνή σου θα με συνοδεύει σε κείνο το μακρύ ταξίδι.
Εγώ πάντως θα ένιωθα ένοχος αν είχα διδάξει την ιστορία των «αφεντικών» χωρίς να επισημαίνω τα ψεύδη της.
Εύγε!!!! Μπράβο!!!
To διάβασα το μπλογκ σου. Έχω μία αίσθηση ότι κοιτάζω μέσα από την κλειδαρότρυπα και νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ. Για άλλο λόγο το ξεκίνησα, οι ιστορίες των οικολόγων με ιντριγκάρανε, το ΠΑΝΔΟΙΚΟ έχει απλωθεί παντού οπότε κάτι έμαθα και ας είναι δυσάρεστα. Η γνώση είναι πάντοτε καλύτερη. Αυτός ο καθηγητής του ΠΑΚΟΕ έψαξα λίγο, τι καθηγητής είναι και που δεν βρήκα. Έχω φίλους προς τα κει οπότε μπορεί να βρεθούμε κάποτε. Συγγνώμη που υπογράφω έτσι.
Ανώνυμη.
Δημοσίευση σχολίου