Μετρητής

Κυριακή, Μαρτίου 08, 2009

Μέρα της γυναίκας σήμερα


Χτες ήταν της αγαπημένης μου.

Μου έστειλε-δια χειρός μου-την κάτωθι επιστολή.


Μαλάκα,

· θα πλένεις τα πιάτα

· θα στρώνεις το κρεβάτι σου

· θα πλένεις το σώβρακό σου

· θα φτιάχνεις τον καφέ σου

· θα με γαμήσεις όταν θελήσω εγώ

· αν βέβαια σου σηκωθεί, ανίκανε…


Τώρα εγώ είμαι η αφέντρα.

Αρκετά το έπαιξες δεσπότης τόσα χρόνια.

Ως εδώ και μη παρέκει.

Τ’ άκουσες, μαλάκα;


Ακόμα κι όταν λέω μαλακίες θα υπακούς.

Εγώ είμαι η αφέντρα, το κατάλαβες;

Πάνε οι παλιοί καιροί που μ’ έβριζες συνεχώς.

Ήρθε η σειρά μου τώρα, ανίκανε.

Θα πάρω εκδίκηση για όσα…έκανες τόσα χρόνια.


Είμαι Γυναίκα εγώ, δεν είμαι αντράκι σαν κι εσένα.

Ξέρεις, ρε, τι σημαίνει γυναίκα;

Η Γυναίκα μιλάει στην ώρα της.

Η Γυναίκα μιλάει όταν το θύμα είναι στα νύχια της.


Επιτέλους τώρα είσαι στα νύχια μου.

Θα καλοπεράσεις, μαλάκα.


Όμως σήμερα σ’ αγαπώ.

Γιορτάζω σήμερα.

Είναι η μέρα της αγάπης.


Αύριο όμως είναι η μέρα της Γυναίκας.

Θα επανέλθω.

Τ’ ακούς;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σιγά να μην τα έγραψε όλα αυτά ή Δωρίτσα.. Πάντως αγαπιέστε ακόμα ε??

Ανώνυμος είπε...

Αθάνατη Δώρα δώστου νά καταλάβει...
Μαζί σου..

Ανώνυμος είπε...

Παιδάκια...σας πήρανε χαμπάρι!

Υπογράφουμε ανώνυμα γιατί δε φοράμε παντελόνια. Μας τα πήρανε και αυτά! Μαζί με τα σώβρακα. Ούτε καν σε μπλογκ δε μπορούμε να γράφουμε εμείς. Σόρυ!